یکسان سازی استاندارها و سرفصل های آموزشی در حوزه مشاغل از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰ کد خبر : ۱۹۲۳ اخبار واحد استانی
تعداد بازدید:۵۹۹
حضور دکتر قاضی عسگر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی اصفهان و مهندس جلالی مدیر کل فنی و حرفه­ای استان اصفهان و دبیران مناطق هشت گانه مراکز علمی کاربردی استان به منظور پیگیری و اجرایی شدن تفاهم نامه بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل فنی و حرفه­ای برگزار شد.
یکسان سازی استاندارها و سرفصل های آموزشی در حوزه مشاغل از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی

با حضور دکتر قاضی عسگر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی اصفهان و مهندس جلالی مدیر کل فنی  و حرفه­ای استان اصفهان و دبیران مناطق هشت گانه مراکز علمی کاربردی استان به منظور پیگیری و اجرایی شدن تفاهم نامه بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل فنی و حرفه­ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر قاضی عسگر در سخنانی با اشاره به همسویی اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل فنی و حرفه ای در آموزش مهارت های لازم و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال پایدار در کشور گفت: این تفاهم نامه با هدف ارتقاء کیفیت برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحد های اقتصادی منعقد شده و امیدواریم با این هم افزایی دو طرف بتوانند از پتانسیل ها و امکانات خود نهایت استفاده را داشته باشند.

جلالی مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه ایران در منابع طبیعی پس از استرالیا و کانادا رتبه سوم را دارا می باشد، گفت: کشور ما پتانسیل ایجاد شغل های متعدد و متنوع را دارد.

وی با اشاره به وجود تجهیزات مناسب در هر دو مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل فنی و حرفه­ای آمادگی این اداره کل را برای همکاری با دانشگاه اعلام کرد و خواستار گسترش همکاری های فیمابین این دو مجموعه شد.

مدیر کل فنی  و حرفه­ای استان اصفهان در پایان اعلام داشت: از جمله اهداف انقعاد این تفاهم نامه آینده پژوهشی در حوزه مشاغل  مورد نیاز صنایع و سایر واحد های تولیدی و خدماتی، تدوین و یکسان سازی استانداردها و سرفصل های آموزشی مشترک، صدور گواهینامه های مهارت برای متقاضیان، برگزاری همایش های علمی تحقیقاتی مشترک و انجام بازدیدهای متقابل علمی و استفاده از  امکانات  تحقیقاتی، آزمایشگاهی و کارگاهی متقابل طرفین است.

 

 


نظر شما :